تو سوپ نینی هاتون چی میزنین ؟؟


کولیک رفلاکس شیردهی

۸ پاسخ

اول هرچی میخوای بدی دونه تست کن برای حساسیت

برنج مرغ سیب زمینی هویچ گوجه کره یه ذره زردچوبه خیلی کم نمک

ولی برا میان وعدا یا یه کمی موز له شده میدم یا بیسکویت مادر با آب چون بچم رفلاکسی

بادام هم ریختم حساسیت داشت دیگه ندادم

بجز اینایی که بقیه گفتن
کلم بروکلی ، لوبیا سبز ، عصاره قلم ، جعفری، گشنیز
ولی همه رو باهم نریز بچت هنوز کوچیکه

ولی هویج تست گرفتم حساسیت داشت دیه نمیریزم

سیب زمینی .کدو حلوایی کدوسبز عدس برنج محلی روغن حیوانی عدس سینه مرغ بعضی وقت ها عصاره قلمه

سیب زمینی، هویج، نخود فرنگی، پیاز، کدو سبز، عدس، مرغ، ماش، جوپرک، آرد برنج ، زردچوبه، روغن زیتون

گاهی اوقات با عدس میزارم گاهی با ماش
گاهی با جوپرک گاهی با آرد برنج

سوال های مرتبط