۴ پاسخ

خیلی چیزا،داخل سوپ،اوتمیل،فرنی

چیا میدی بهش؟ من فقط فرنی و موز و سیب دادم نمیدونم دیگه چی بدم

من امروز یه زره جو پرک با دوسه تا تیکه سیب گزاشتم پخت یکم کره زدم با خیلی کم دارچین از اخر میکس کردم خوشش اومد

بریز داخل سوپ

سوال های مرتبط