۸ پاسخ

اره خوبه

ارە عالیە از وقتی پسرم بدنیا اومدە همین رو استفادە میکنم

من از این دارم فکر کنم برای پیشگیری خوبه ن کسی ک سوخته‌ ولی حرف نداره اینو بعد هر بار ک میشوریش بزن بهش

این عالیه واسه دختربزرگم ازاین میگرفتم

عالیهه

این عالیه

تعریفشو خیلی شنیدم میخام منم بگیرم

من از روز اولی که از دخترم به دنیا اومده بعد هر بار تعویض این کرما میزنم به پاش و خداروشکر تا الان نه پاش قرمز شده نه سوخته ولی حتما حتما بعد هربار تعویض کاملا پاشا آغشته به این کرم میکنم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی