۷ پاسخ

چ شیری من ک ببلاک خریدم 180

دارن گرون میدن من دیروز شوهرم رفته بود از یه منطقه تو مشهد خریده بود با یارانه ۱۳۰ نان ۱ رو ولی جای خونمون میده با یارانه ۲۴۰تومن .
بارکد زیر شیر خشک رو بزن تو تی تاک اگه قیمت زیاد گفته باشن میتونی از داروخونه شکایت کنی

کاش بچم شیر خودمو میخورد هرکاری از دستم برمیومد انجام دادم ولی شیرمو نخورد

اره دیگه☹️

کی اینقد گرون شد
من سه روز پیش ۱۵۰ت گرفتم

چرا یه دفعه گرون شد

پوشک چی که چن روز دیگه یه ملیون باید بخریم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی