۱ پاسخ

آردبرنج یا نشاسته با مغز بادام آسیاب شده با آب ولرم قاطی کن بزار روی شعله هم میزنی یه کم غلیظ شد شعله رو خاموش میکنی برای شیرینیش هم نبات یا شکر اضافه میکنی
مغز بادام هم میتونی پوستش بگیری بعد آسیاب کنی

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۱۳ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۸ ماهگی
مامان دلانا👧 مامان دلانا👧 ۱ سالگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی