خانوما دندونای نینیاتونو با چی مسواک میزنین؟!

۵ پاسخ

دندون نداره 😂😂

مسواک انگشتی
عاشقه مسواک زدنه
فقط موندم دیگه تو این سن نباید خمیر دندونی چیزی بزنیم؟؟

فعلا با مسواک انگشتی

دندونای خودمو نمیزنم چه برسه نی نی مو

مسواک انگشتی گاز میگیره ولی خب تمام تلاشمو‌میکنم😂

سوال های مرتبط