۲۳ پاسخ

اونی که دیسلایک زده آبگوشت دوس نداره 😂😂😂😂

نوش جان

نوش جان‌ماهم کشک بادمجان با فلفل تند و دوغ زدیم تو رگ از بس خوردم شکمم پره خابم نمیبره

ما هم امروز آبگوشت داشتیم نوش جان

به به چه خوش اب و رنگه 😍😋نوش جون

نوووش جان عزیزم

عالی
نوش جان
دفعه بعد گندم با پوست هم بریز یکم
عالی میشه

نوش جان

نوش جونتون

به به نوش جووووووون پس پیاز کو پریساااااا
ب قول مامان نیاراد ترشی اون فلفلا عالی میشه من درست کردم ی بار عالیه

نوش جان‌
چه رنگی

تنده فلفلا🤨🤨🤨🤨

به به نوش جونتون عزیزم👏👏😋

نوش جان . وای فلفل وای فلفل میمیریم براش

نوش جان

مثل همیشه عالی 😋

نوش جان چه کردی 🤤🥰🤌

به به چه ابگوشتی شده

نوشجان

نوش جان

به به نوش جان

نوش جونتون گلم
اون فلفل ها ترشیشون عالی میشه امتحان کن ولی کبابی کن

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🫀🐣🌙 مامان ماهلین🫀🐣🌙 ۱ سالگی
مامان ماهلین🫀🐣🌙 مامان ماهلین🫀🐣🌙 ۱ سالگی