زیربغل چک کن
تب پیشونی ملاکه عزیزم. چون دمای نزدیک ترین نقطه به مغزو نشون میده. عملا هرچی بره بالا مغز انگار داره جوش میاره پس الان هر چهارساعت بده فقط.تازه زیر ۳۸دکترا معمولا میگن با پاشویه پایین بیارین فقط
تب پیشونی مهمه عزیزم دکتر گف بهم
بزار ۴ ساعت بگذره
۴۰ اگ هس ببرش بیمارستان خیلی زیاده تبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.