۱۶ پاسخ

اینایی که نمیبندن ، سوالم اینه که ایا شیر چکه نمیکنه به لباستون؟ ایا احساس سنگینی و اویزونی نمیکنید
من اگر نبندم اصلا نمیتونم درست شیر بدم

نه من‌ببندم انگار دارن خفم‌میکنن جای هم میرم میبندم میمیرم

نه نمببندم چکه نمیکنه چون شیرم کمه

من میبندم
عین مشک اویزون میشه حالم بهم میخوره از خودم

نمیتونم بدون سوتین خیلی اذیت میشم قبلا شیرم چکه میکرد اما الان نه

بعضی وقتا میپوشم بعضی وقتا چکه میکنه نمیپوشم شبم که داستان دارم

بله حتما

دقیقا این احساسی ک میگی رو من دارم اصلا نمیتونم بدون سوتین

نبندم که شیر میریزه رو لباسام میبندم تازه پد شیردهی هم میذارم

نه شل ول ازاد😅

بله سوتین یا تاپ شیردهی دارم حتما

میبندم وگرنه شیر میریزه چه کنیم

نه جاییم میرم راحتی میبندم

نه والا نمیپوشم

نه...

فقط تو‌حموم بدون سوتینم

سوال های مرتبط