خانوما شما تو خونه سوتین میبندین خانوما شیرده

۷ پاسخ

اره میبندم نبندم شیر همش میریزه همجا گند میشه خوشم نمیاد

نه نمیبندم قبلشم تو خونه نمیبستم

اره منم میبندم وقتی نمیبندم شیرم میریزه رو لباس

ارع ...
اگه نبندم شیرم میریزع

ن نبندی بهتره

وای نهههه
سختمه.دلم میخاد رها باشم🤣
ولی اشتباهه باید ببندی
راحتی بپوش

اره اصن بدون سوتین نمیتونم

سوال های مرتبط