۴ پاسخ

من دوماهپ نیم بعد سزارین خونریزی و اکه بینی داشتم بهدش رفتم دکتر یه کپسول داد بند اومد

برای من ۸۰ روز طول کشید

طبیعی عزیزم من واسه دخترم باور کن تا تمیزززز تمیز شدم سه ماه بود

تا ده روز دیگه ام احتمالا داری

سوال های مرتبط