۶ پاسخ

خودت باهاش کار کن من خودم باهاش تمرین میکنم الان تا 10هم فارسی هم انگلیسی بلده همه رنگا رو بلده رنگ آمیزی نقاشی کردن شمردن اشیا تمرینهای مثل وصل کردن نقطه چین متصل کردن و شعرهای جدید سوره های کوتاه و .. اگه وابسته و خجالتی نیس بنظرم نیاز نداره بره پیش 1 هزینه اضافی تو این اوضاع

من نفرستادم بخاطر اینکه خیلی کوچیک بود و ویروس فراوون بود
دو سری کتاب خریدیم باهاش کار میکنم

دختر منم امشال پیش یک‌باید بره ولی نمیفرستمش سال دیگ‌ایشالا
خودم براش کلی کتاب اموزشی خریدم باهم روزا حل میکنیم همه چیو دارع کم کم یاد میگیره

سلام منم هنو از مهر میخوام بفرستم شهرستانی هستم میگن باید ۴سال باشه عزیزم

من فرستادم خداییش خیلی راضی بودم چندتاحروف فصلها اعدادیک تاده یه عالمه شعرو ورزش ژیمناستیک یادش دادن

من نمیفرستمش امسال انشالله سال بعد

سوال های مرتبط

مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی