منفی بشه خیلی بهتر از اینه که مثل مال من هاله داشته باشه بعدش پریود شی🤕
یه هفته تاخیر باید داشته باشی که تست بزنی نه نه اینکه جلوتر
منم یک هفته تا موعدم مونده دو دلم نمیدونم فردا تست بزنم یا نه😵💫🙄
آخ ازینمنفی. وای خیلی بده
من راستش بییییش از اندازه ذوق بچه رو ندارم دوست دارم ها ولی نه خیلی خیلی زیاد
آنقدر بدم میاد از بی بی چک منفی هااااا برا دشمنمم نمیخوام 😩
هعییییی مثل من
انءشاالله ما هم باردار میشیم هر چی خدا بخواد
خدایت
خیلی زود زدی
یه هفته که خیلی زوده اصلا نشون نمیده مثبتم باشی
خب نباید یه هفته قبل موعد تست زد😤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.