بنظر من اون شخصی که واکسن رو میزنه باید حرفه ای باشه . اشتباه نزنه... واکسن ماه ها رو شنیدم بعضیها اشتباه میزنن طرحی جماعت نباشن
واقعا یعنی خطرناکه؟منم میخام ببرم میترسم
اگ واکسن زدن بد بود فایده نداشت اختراع نمیشد ایتهمه بیماری لاعلاج سرایت کننده قدیمابود ک جون ادم هارو میگرفت اللن بازدن همون واکسن هاسن ک بیماری ها کم شده پس اگر اینجوره واکسن آنفولانزاهم ک هرسال مردم میدون دنبتلش نباید بزنن
منم همین الان اینستاگرام ی چیزی راجبه واکسن دیدم واقعا دارم میترسم
مثلا چی میگن منم میخوام ببرم ترسیدم
تا حالا فقط نگرانی از تبش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.