برای جای بخیه سزارین چه پماد خوبه

۳ پاسخ

آلفا خوبه
فیبرینولیزین هم خوبه
فیبرینولیزین یه مقداری قیمتش بالاست

....

تصویر

من دیروز دکتر بودم بخیه هامو کشید این پماد را داد

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد