مامانا برای جای بخیه سزارین چه پمادی خوبه ؟

۳ پاسخ

گلم راستی کدوم بیمارستان زایمان کردی

پماد طلا

میموزا خیلی خوبه منم ابجیم سفارش میده میخام ازش بخرم عالیه میگه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد