بچها شربت فروگلوبین روزی چند سی سی بود؟

۴ پاسخ

من روزی یه قاشق مرباخوری میدم

من ۱۰ سی سی هفته ای یکبار میدم چون دخترم مشکلی نداره فقط برای پیشگیری دکتر گفت بدم. دوزشو دکتر باید تجویز کنه

من ۴ سی سی میدم

روش نوشته ۳-۴سال روزی یه قاشق مرباخوری فک‌کنم من طبق همین ب پسرم میدم

سوال های مرتبط