۶ پاسخ

شیمیایی شده

پوچ بوده منم اینجوری شدم

خونریزیش شدیده؟منم تو بارداریم خونریزی داشتم ولی کمتر از پریود بود

آزمایش رو دوباره تکرار کرد؟ هماتوم نیست؟

اگر خونریزیش زیاده بارداری پوچ بوده عزیزم، اگر هم در حد لکه بینیه بگو استراحت کنه باید دکتر هم بره

منفی داره میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر محمدتودلی مامان امیر محمدتودلی هفته سی‌ودوم بارداری