شیمیایی شده
پوچ بوده منم اینجوری شدم
خونریزیش شدیده؟منم تو بارداریم خونریزی داشتم ولی کمتر از پریود بود
آزمایش رو دوباره تکرار کرد؟ هماتوم نیست؟
اگر خونریزیش زیاده بارداری پوچ بوده عزیزم، اگر هم در حد لکه بینیه بگو استراحت کنه باید دکتر هم بره
منفی داره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.