سلام مامانا
میگم بهداشت ب شمام قطره ی آ+د روداده؟

۲ پاسخ

الان یکسالشه دخترم آد دیگه نمیدم مولتی خودش آد داره بهداشت من ندادم از داروخانه گرفتم میگن طعمش خوب نیست و زودم خراب میشه

اره ولی من برای بهداشت رو نمیدادم

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی