اينجا نگم سبك نميشم😏😏😏

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم اگه هنوز استفراغ داره حتما ببرش آمپول بزنه زودی خوب میشه
دختر داداش منم همینطور شده نزدیک ۲ کیلو کم کرده

برا بالا آوردن شربت اندانسترون بده ضد تهوعه

دختر من الان دو‌هفته شب و روز سرفه شدید ب حدی که بالا میاره ب خدا از کرونام بدتر چندبار دکتر چنتا انتی بیوتیک از امروز زیترومکس شروع کردم دکتر داده نمیدونم این چ مریضی خدا کنه هیچ بچه مریض نشه دخترم داغون شد

پسرم منم ۱۰ روزه الان داره میکشه تازه دو روزه بهتر شده آنتی بیوتیک هارو سر ساعت بده سعی کن ببری پارک روی تاب بچه بشینه و روی تاب بدی بهش چیزی بخوره بچه هارو هم میبینه مشغول میشه .
ولی سعی کن به بچه های دیگه نزدیک نشه تا بقیه هم مریض بشن.
اگر خونه داخل بالکن ببر و مثلا بگو بریم اونجا رو بشوریم یا به گل ها آب بدیم و اونجا که مشغول چیزی هست بدی چیزی بخوره ولی اصرار زیاد نکن چون آنتی بیوتیک خودش میل و اشتها رو کم میکنه ولی مایعات آب و چای کم رنگ شیرین شده و شیر گرم بده بخوره
اون چیزی که دوست داده رو بده مثلا پسر من سه روز چیزی نمی‌خورد فقط سرلاک میدادم اونم در حد ۵ قاشق

سوال های مرتبط