من سیب زمینی ابپز میکنم بعد رنده میکنم بهش نمک و میزنم یکم فلفل و زروچوبه خیلی کم و یه ق ارد و تخم مرغ گاهیم هویج رنده شده میزنم با قاشق می ریزم گردی کوچولو میشه
من تازه رنده ریز میکنم با آرد سوخاری و ادویه و یه دونه تخم مرغ قاطی میکنم
بعد با قاشق میریزم تو تابه یه طرفش سرخ سد بر میگردونم
یعنی یه جا نمیریزم یه قاشق یه قاشق میریزم اطرافش رو صاف میکنم اینطوری ترد تر میشه و برگردوندنش راحت تره
آبپز کن بعد بکوب ،تخم مرغ بزن نعنا خشک و نمک و زردچوبه بزن ،بعد یه قاشق بریز تخت کن گرد ، سرخ میشه بر گردون طرف بعد سرخ شه
اب پز میشه همین طوری هم میشه رنده کرد من اکثر رنده میزنم تخم مرغمم باید با موادش حل کنیی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.