من موقع شروع درد ی میگراکیم50همراه با ی دونه قرص ناپروکسن500 میخورم
یک ساله مصرف میکنم و الحمدالله جلوی حمله های میگرنیمو گرفته
من تایه مدت برام جواب بودودردمو اروم میکرد بعد اون بی تاثیربودوالان ک میگرن میادسروقتم بایدحتمابرم یه امپول مسکن بزنم ک اروم بشه
من اوایل که میخوردم تپش قلب و سر شدن عضلات صورتم داشتم بعدش عادت کردم عالیه
براي من اصلا خوب نبود و تاثيري نداشت شديدا تپش قلب گرفتم يه بار خوردم
من میگرن داشتم، منتهی خودم از قرصهای که یه طرفش سفید یه طرفش صورتی بود، از اون مینداختم، خیلی خوب بود، امتحان کن
اره عزیزم من ۵۰ میخورم
من با اینا زندم
تا یه دوره خوردم خوب بود ولی بعدش بی تاثیر بود 😢
اگه خوبه منم بگیرم چون میگرن دارم شدید😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.