۳ پاسخ

ببریش دکتر حتما

پسر منم ۲۰ روزش بود از برادرش ویروس گرفت بردم دکتر گفت اگه تب کنه باید بستری بشه دارو هم هیچی نداد گفت اگه خوب شیر نخورد و بی حالی بود یا تب کرد سریع بیارش

هیچی سر خورد به بچه زیر ۳ماه نباید دارو داد ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی