سلام واکسن 18ماهگی هم زدیم قد83وزن 11

۳ پاسخ

انشاالله سبک باشه براش

بسلامتی عزیزم
اذیت نیست؟
واکسنش چنتاس؟چنتا دست چنتا پا؟
قطره ی خوراکی هم داره؟

انشاالله سبک میگذره عزیزم. ماهان هم ماه بعد باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان 👶محمدجواد👶 مامان 👶محمدجواد👶 ۲ سالگی