۹ پاسخ

من امروز واکسن زدم،دختر من یه کم تب کرد ولی پاشو نمیتونه تکون بده وبابت این موضوع خیلی اذیته امیدوارم فردا بهتر بشه

دردش می‌کنه تب داره کلا اذیته دیشبم جیغ میزد تو خواب بلند میشد گریه میکرد

برا پسرم خیلی سبک بود ، انشالله که برای شما هم سبک باشه ، عزیزم پتو رو بردار گرم نگه ندار ، وقتی بیدار شد بزار فقط راه بره ، تو خونه پروفن و شیاف داشته باش حتما انشالله تب نمیکنه ❤️

من شنبه زدم اصلا تب نکرد فقط بی اشتها شده

عزیزم گرم نگهش ندار اصلا.محیط هم همینطور .منم امروز زدم پاش به شدت درد می‌کنه.

منم امروز زدم از صبح تا ظهر خوب بود اما از عصر پاش درد گرفته راه نمیره و بی قراری میکنه

دیروز زدم تا عصر خوب بود دیگه پاش درد گرفت و تب کرد دیشبم خیلی اذیت شد امروز کلا خوابید بود پاش دردمیکرد شدید

خوب بود

منم باید یه هفته دیگه بزنم🥲

سوال های مرتبط

مامان 👶محمدجواد👶 مامان 👶محمدجواد👶 ۲ سالگی
مامان مـرجـان مامان مـرجـان ۲ سالگی