۸ پاسخ

من که خداروشکر خیلی راحت بود واسع دخترم فقط روز اول یکم پاش درد داشت

۳۰ ام زده هنوز پاشت گرمو سفته و کبوده و درد میکنه و کلا هم غذا رفت کنار همون یزرش هم
ولی بچه با بچه فرق داره من دیدم مامانایی که میگفتن عین واکسنای دیگه بوده برا بچه هاشون انشالله برای همه بچه ها سبک باشه🤲

دختر من روز اول پاش درد میکرد وبی قراری میکرد شبشم یکم تب داست خداروشکر فرداش خوب شد

پسرمن ک اصلا اذیت نکرد تب هم نکرد حتی ولی محض احتیاط من تا سه روز استامینوفن دادم

پسرمن هیچ علائمی نداشت نه تب داشت نه جایش درد میکرد هیچی هیچی خداروشکر خیلی خوب بود

ببین سختیش ۳ روز اوله
اصلا اونجوری نیست که ماهارو ترسوندن
اولش اصلا دردنداره
من بعد واکسن بردم پارک حسابی بازی کرد و بالا پایین کرد بعد هم ناهار خورد خوابید و بعد که بیدار شد براش یواش دردش شروع شد
استا هر ۴ ساعت میدادم و کمپرس سرد روز اول و روز دوم گرم
یکم بهانه گیر میشن
ولی روز سوم اوکی اوکی هستن و مثل قبل میشن

راحته عزیزم استرس نداشته باش
بعد واکسن یکم بزار راه بره
و بلافاصله بهش بروفن بده که باعث میشه پادرد نشه
و بعدش هم روز اول هر ۴ ساعت و روز دوم هر ۶ ساعت بهش پاراکید بده دوبرابر وزن بده حتما که تاثیر بزاره
کمپرس هم روز اول سرد و روز دوم سرد که دختر من هیچکدوما نذاشت بزارم براش

تا دو ساعت بعد واکسن درد ندارهاما رفته رفته شروع میشه نمیتونن راه برن گریه و زاااری
ولی فرداش خوبه خوووب

سوال های مرتبط