خیلی خوب بود خداروشکر آسون بود
سعی کن بعدش ببریش پارکی جایی راه بره و بازی کنه باعث میشه پا درد نگیره
واسه پسر من خداروشکر سخت نبود ولی استامینوفن رو سر ساعت بده
تا دو روز
راحت بود یه ذره تب کرد اونم با قطره قابل کنترل بود
دخترم تا ظهر خوب بود راه میرفت دیگه عصر تب شدییییید کرد با گریه و نق تا خود صب بالا سرش بودم فرداش ک بیدار شد خوب بود
اما من بروفن میدادم خیلییی بنظرم بهتره تا استامینوفن
چند ساعت بعد از واکسن پاشو نمیتونست تکون بده، شب تبش با شربت استامینوفن کنترل نشد شیاف گذاشتیم، ۲۰ ساعت بعد از واکسن کامل خوب شد و راه رفت و تبشم قطع شد.(در کل تبش خیلیییی بد بود و برای ما فقط شیاف جواب داد)
والا منو سر پسرم خیلی میترسوندن ولی اصلا متوجه نشد چون دستاس زدن پاش نزدن حالا دخترم باید ۱۶ ماه بد بره
راحت بود بروفن بده
مهدیار برای ۲۰ این ماه واکسن داره
خیلی میترسم همین جوری یه بچه نق نقویه وای به این که واکسن بزنه
البته واکسن های قبلیش اصلا اذیت نشد
نه تب کرد نه درد داشت
ولی از این یکی خیلی میترسم
عزیزممم
راحته راحته
ساده اسون راحت
بهترین واکسن بود واسه من اصلا اذیت نداشتیم
برای من به شدت سخت بود،دخترم عفونت گوش داشت منم نمیدونستمو واکسن زدیم تب به شدت بالا و تا ۱۰ روز بی اشتهایی،۲ بار بردم دکتر و آمپول و سرم زدن
تا7ساعت اول بی حرکت بود بعد از اون کم کم شروع به راه رفتن کرد
پد تب بر هم خیلی خوبه
وای نگو من کدارم از استرسش میمیرم یکماه دیکباید بزنم
اینقدر پسرم همینجوری لجباز نق نقو هست
واکسن بزنم دیگجونی برام نمیمونه
دست تنها تو شهر غریب هم هستم
سخت نگیر و استرسی نشو،اصلا اونقدر که فکر می کنی سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.