۷ پاسخ

برا دختر منم شب اولش یساعت کامل گریه کرد بعدش دیگه خودش مظلوم و اروم میخابید فقط پاشو تکون نمیداد تا صبح

یه دست یه پا یه خوراکی خیلی راحت بود

به دخترم دوتا پا زد

واسه دختر من دو تا دست زدن و یه خوراکی
خیلی هم سبک بود
فقط شب اول دست چپش درد میکرد

فقط بهت بگم خیییییلی سنگینه

دوتا ‌پا زدن فقط برای پسر من

یک دست و یک پا ویک قطره خوارکی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی