۹ پاسخ

برای پسر منکه خیلی راحت بود همون شب اول تب خیلی کم کرد فقط دوباره ک انگار ن انگار

خوب بود سبک بود

خیلیم وحشتناک نبود

دختر من زیاد تب کرد تا 3 روز

دیروز زدم اولش یکم گریه کرد . بعدش بردمش بیرون هوا خورد بهش یادش رف شبم با دخترخاهرم بازی کرد . استامینوفن سرساعت بده . ولی یکم تب میکنه از دیشب ک اونم باز با استامینوفن میاد پایین

برای دختر منم راحت بود فقط الان بعد 3 روز پاش سفت شده 🥺

دختر منم فقط حین زدن گریه کرد تا الان که خداروشکر عادیه

راحت بود عزیزم دختر من اذیت نشد

راحترین واکسن بود برا دخترم نسبت به واکسن های دیگه

سوال های مرتبط