۷ پاسخ

واسه هر نوزاد متفاوته
ولی درد پاشون رو همشون دارن

سلام منی ک ب شدت استرس داشتم میترسیدم بعد زدنش دیدم واقعا چیزی نیس اگه استا و بروفن ب موقع بدی

واکسن سبکیه

ببین تنها کاری که می‌کنی این باشه بعد واکسن نیم ساعت ببرش خونه بازی راه بره پا درد نمیشه

نه عزیزم من دیروز بردم واکسن زدیم خیلی راحته
هرکی میگه سخته حرف چرتی بیش نیست

سلام عزیزم
نه سخت نیست مثل واکسنای دیگس یکی دو روز اول فقط یه کوچلو مراقبت میحاد همین

والا تب نکرد فقط پاش اذیت بود یکم من دخترمو بردم پارک گذاشتم از پله های سرسره بره بالا بیاد پایین تا پاش سفت نشه کمتر درد کشید ولی دو روز یادش هست و درد داره یکم

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان مامان آقا محسن مامان مامان آقا محسن ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی