مامانا واکسن 18ماهگی سخته؟استرس دارم

۴ پاسخ

خیلی سخت بود پسر من دوروز کلا پاشو زمین نمیزاشت جیع میزد

پسر من تب نکرد .شب اول هر چهار ساعت پاراکید دادم.اما‌ خیلی درد داشت اون بیشتر اذیتش کرد

برا دختر من خیلی بد بود وسنگین واقعا پشیمونم زدم روانیم کرده
کلا بذقلق وبدغذا بود الان افتصاح شده.
انشالله واسه بچه شما سبک باشه

برای پسر من فقط شب اول تب کرد تموم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان مامان آقا محسن مامان مامان آقا محسن ۲ سالگی