خیلی سخت بود پسر من دوروز کلا پاشو زمین نمیزاشت جیع میزد
پسر من تب نکرد .شب اول هر چهار ساعت پاراکید دادم.اما خیلی درد داشت اون بیشتر اذیتش کرد
برا دختر من خیلی بد بود وسنگین واقعا پشیمونم زدم روانیم کرده
کلا بذقلق وبدغذا بود الان افتصاح شده.
انشالله واسه بچه شما سبک باشه
برای پسر من فقط شب اول تب کرد تموم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.