خیلی سبکه فقط باید راه بره بعد واکسن
اصلا اون غولی که یسریا ازش ساختن نیست
اصلا استرس نداشته باش منم خیلی استرس داشتم شنبه بود بردم زدم
دوروز سخت براش پاشو زمین نمیزاره دختر من شب اول یکم تب کرد که باشیاف اوکی شد
بعداز دوروز به هوای بازی بچه ها کم کم راه رفت هرچی بیشتر استراحت کنه برای خودش بهتر دختر من که روز همش تو رختخواب بود روز دوم شب بود مهمون اومد برامون پاشد بازی کردن امروز روز سوم بود اوکی اوکی بود. باز من مراقبم که یه موقعه سرما نخوره فعلا خدعقل تا یک هفته
اصلا استرس نداشته باش خیلی سبک بود منم مثل شمابودم ولی خداروشکر بخیر گذشت
اصلا نگران نباش
واکسن سبکیه
استرس نداشته باشداونقدرا ک میگن سخت نیست
اصلا استرس نداشته باش عزیزم اگه واکسنای قبلش اذیت نشده اینم همونجوریه
امیدوارم راحت بگذره
پسر من پریروز زد پاش درد میکنه فقط،تب نکرد
وای منم پس فردا میرم بزنم منم استرس دارم 🥲🥲
حق داری...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.