تجربتون در مورد واکسن 18 ماهگی
خوب بود یا سخت.. ؟؟🥺

۱۳ پاسخ

راحت بود قبلش پاراکید دادم ، روز اول هر چهار ساعت حتی بعد خواب شبش هم دادم، روز بعد هر شش ساعت

روز اول پا درد تا حدی که پاشو تکون نمیشد داد ، از فرداش میلنگید تا یه روز و دردش ولی کم شده بود .
روز سوم عادی
اشتهاش هم سه روز کم شده بود .
انشالله برا نی نی شما اسونه

نه سخت نیست فقط یک روز پا درد دارن ینی همون روز واکسن و روز بعدش خیلی جزئی..تب هم کم همون پاراکید هر ۴ساعت مرتب بدی کافیه

اونجوری که بقیه ترسوندن نبود و اسون بود نگران نباش

من سیاه سرفه رو نزدم ولی بقیه رو زدم عالی بود

خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد دخترم🥰

راحت بود واسه من

اصلا تب نکرد فقط 1 روز پادرد داشت

ب نسبت واکسنای قبلی گ ۲ روز تمام تب میکرد
فقط ۴_۵ ساعت تب کرد
بروفن دادم
اما پا درد داشت و نق فراوان

الحمدالله خوب بود

فعلا امروز میخواستم واکسن ۱۸ ماهگی رو بزنیم که آبریزش بینی داره

برا دختر منکه کل واکسناش تب دتشت و چندروز مریض بود حتی واکسن یکسالگی
۱۸ماهگی راحتترین بود دو سه ساعت پاش خشک شد بعد راش بردیم اونم درست شد نه تب کرد نه هیچی

برا پسر من اسون بود
اصلا اذیت نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا ۲ سالگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی