۹ پاسخ

والا عزیزم شلوغش میکنن ، برای دخترم راحت ترین واکسن بود

چون بچه راه میره و به پا میزنن.یک روز نمیتونه راه بره و اذیت میکنه.درد داره🥲

شکر خدا برای دخترم خوب بود فقط کمی تب کرد از موقع که واکسن زدم راه می‌رفت

عزیزم من تجربمو تو تاپیکم گفتم دوست داشتی ببین

نه خداروشکر دختر من اذیت نشد دو سه ساعت بعد پاش درد گرفت خوابید
بیدار شد خوب شده بود تب هم نکرد خداروشکر 🩷

تو تاپیکم گفتم

من ساعت ده زدم فعلا خدارو شکر تب نکرده تا الان بازی کرد و خوابیده خداکنه تب نکنه

میشه گف تو واکسنا از همه سختتره چون به ما میزنن‌حالا تبش به کنار بچه نمیتونه راه بره خیلی اذیت میشه ایشالا ک زودی بگذره براتون

منم خیلی استرسشو دارم

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان تو راهی مامان تو راهی ۲ سالگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان آناهیتا مامان آناهیتا ۲ سالگی