۳ پاسخ

دخترم سه روزه تب داره از وقتی واکسن زدم ب نظرتون ببرم دکتر

نهایت ۳ روز

یکی دوروزع خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا مامان آناهیتا ۲ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان تو راهی مامان تو راهی ۲ سالگی