۸ پاسخ

ماهان ۱۱صبح واکسن زد ۴بعدازظهرپادردش شروع شد و۸شب تب کرد اماتبش باپاراکیدکنترل شد

تب نکرد ولی من هر ۴ ساعت پاراکید میدادمش فقط پاش شب درد گرفت صبح خوب شده بود

۶ ساعت بعد

4 ساعت بعدش

تب نکرد فرداش سرش گرم شد فقط

شبش تب کرد اما زیاد نبود با پاراکید کنترل شد

یه روز بعد

تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی