۱۳ پاسخ

از غروب

اگه تاالان تب نکرده نترس شبواگرموچیز بشه یکم بدنش داغ میکنه بیشتر از تب پا درد اذیت میکنه لامصب

دختر منم خیلی تب نکرد یعنی تا 37 که رفت یه شیاف گذاشتم براش راحت خوابیدم فرداشم ظهر باز یه کم داغ شد گذاشتم و تمام

اخرشیپب

پسر من اصلا تب نکرد و اذیت نشد

دختر من ۹صبح زد تب از ساعت ۱بعد اژطهر

دختر من اصلا تب نکرد هر چهار ساعت پاراکید دادم

منم‌امروز زدم استرس شب رو دارم

من صبح زدم شب شروع شد

منم امروز صبح زدم دخترم اصلا تب نکرده
پاش هم خوبه مشکلی نداره قشنگ راه میره

من زدم از صبح خوب بود بازی میکرد همین شب شد یکم بی حال شده ولی تب نکرده

ن عزیزم ایشالا ک تب نمیکنه فقط هر ۴ساعت بهش شربت پاراکید بده لباس هم کم تنش کن من کلا ی بادی تن پسرم کردم شب هم همون‌جوری خوابید تب نکرد

دخترم اصلا تب نکرد خداروشکر

سوال های مرتبط