۲ پاسخ

پسر منم صب زده الان دمای بدنش ۳۷.۱هس آیا تبه؟؟؟

من‌بچهام‌دیروزواکسن‌زدن دیشب خیلی تبشون بالارفت استامینوفن میدادم امابازم‌تب داشتن ومن پاشویه میدادم

سوال های مرتبط