بعد واکسن 18 ماهگی چه تب بری به بچتون دادین؟

۱۰ پاسخ

شربت استاهر۴ساعت یکبار یک ق چ خوری

پاراکید

فقط پاراکید دادم البته که خیلی تب نکرد

بروفن

پاراکید و شیاف استامینوفن

پاراکید گرفتم

شیاف زدم من شب.

استا
اگ‌پایین نیومد بروفن

سوال منم هست
فردا میرم بزنه

استامینوفن وپروفن

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان تو راهی مامان تو راهی ۲ سالگی