واکسن 18 ماهگی تب زیاد داره مثل 6 ماهگی ؟

۸ پاسخ

دختران اصلا تب نکرد استا هم ندادم جای واکسن هم التهاب نداره خداروشکر

برا پسر من نداشت اصلا ولی پروفن میدادم ن درد ن تب نداشت

برامن سبک بود

برای من راحت ترین واکسن بود خداروشکر

نه نگران نباش خداروشکر خوبه زیاد نترس سبکه

نه اصلا

تنها واکسنی ک سنگین نبود ۱سالگیه

برای دخترم همه ی واکسناش سبک بود خیلی امااااا ۱۸ ماهگی پدرمو درآورد

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان تو راهی مامان تو راهی ۲ سالگی