خیلی راحت برای دخترم خدارو شکر اصلا تب نکرد پاش هم درد نگرفت
واسه دختر من خداروشکر آسون بود دوروز تب کرد ولی پاش درد نگرفت
بچم امروز زد از عصر پادردش شروع شد نمیتونست تکون بده و هر 4ساعت هم پاراکید میدم بهش
نگران نباش
چیزی کمیگن نیست
برا بچه من سبکبود
فقط یکروز درگیرش بودیم نمیتونست راه بره
رو بعدی خوب شد
نازنین دو روز پاشو تکون نداد سومین روز خودش بلند شد راه رفت،اولین روز هم شب ساعت 8/9 یساعت گریه کرد درجا ،اروم نمیشد،دیگه همین فقط،و اینکه گفته بودن روز اول هر چهار ساعت دو برابر وزنش استا بدم رو من هردو ساعت نصف اون دوبرابر رو میدادم ک خداروشکر تب نکرد شبا هم راحت میخابید و اذیت دیگه ای هم نداشت
من تازه زدم خدارو شکر سبک بود ولی میگن تا یک ماه باید مواضب بود
دختر منم چهارشنبه وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.