۴ پاسخ

من شنبه زدم
برا پسرم خدارشکر سبک بود فقط یکم پاش باد مرد و قرمز شد ک با کمپرس گرم خوب شد هر ۱۲ساعتم دارم استا میدم چون هم سر ساعت نق میزنه و پاش فک میکنم درد میکنه هنوز و اینکه اصلا پسرم تب نکرد خدارشکر

من دیروز زدم واکسن دخترمو خداروشکر خیلی راحت بود فقط بجای قطره پارازیت شربت استامینیفون بدین نصف وزنش دختر من ۱۰/۵ کیلو بود ۵ سی سی دادم هرچهارساعت

سختیش یه روزه.برا بردینو که زدم یه شب تب کرد یه روز کامل هم پاشو میکشید همین روز دوم اوکی بود حالش

عزیزم اگه میشه بعدا از تجربت بگو منم دخترم باید بزنه خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط