خانوما عادیه که دخترم سه روزه پی پی نکرده؟

۳ پاسخ

قبلا چطور بود ؟ آب و چای کم رنگ زیاد بخور

اره عزیزم من دکتر رفتم گفتش تا یه هفته عادیه

اره عزیزم دختر من ده روز پی پی نکرد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🧸👼 مامان جوجو ممد🧸👼 ۱۶ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی