آبجوش نبات بده زود جیش میکنه
ایرادی نداره مال منم اینجوری شده .بچه ات شیرخشکی یا شیر خودت؟
تاهفت روز عادیه
۳۰ سیسی اب ولرم یا جوشیده سرد هم دمای محیط واندازه یک ق سوپ توری کاسنی شرکتی قاطی کن بده
قطره بایولاکت دکتر ننوشته براش؟
من حتی ۲۰ روزم شنیدم پی پی نکرده بچه
بلهعادیه نگران نیاشید .دختر منم حتی ۱۰ پی پی نکرد .دوباره برگشت ب روال عادی
تا ۱۰روز عیب نداره بعد ۱۰ ضرر داره
روزچهارم دکتربهم گفت شیاف بذارم واسش هروقت کارنکرذ
تا ۷ روزم عادیه
با روغن زیتون ماساژ بده شکمش رو ، مقعدش هم با روغن زیتون یکم ماساژ بده مه تحریک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.