هر چی میخوره بهش بده تا سیر بشه جوجه
بعد دندون در میاره لاغر میشه نگرانش نباش
برا یه ماهگی 60تا شش وعده زیادی هم خوب نیست اضافه وزن بگیره بیا و جبران کن
ازمنکه دیگه شیشه نمیگیره شیرخشکم نمیخوره تا ۱ ماه گرفت اما بعدش سینمو انتخاب کرد
چه شیر خشکی بهش میدی؟
خوبه که وزن بگیره
روی قوطی شیرخشک رو نگاه کن عزیزم،مقدار مناسب سن کوچولوت رو نوشته. فکر کنم درست داره میخوره.
بعدم اگه انقد میخوره و بالا نمیاره و دل درد نمیشه نگران وزن بچه نباش
من ۴۰ تا میدم بهش
برا ۱ ماهگی زیاده
مترسی وزن بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.