خانما تو هفته ۲۶ طول سرویکس ۳۳خوبه؟ البته تو آنومالی ۳۶بود اومده ۳۳

۴ پاسخ

خوبه برای من انومالی ۳۲ بود تا هفته ۳۳ ۳۱ بود نگران نباش

منم توآنومالی۳۶بودم الان شدم۳۲

اره خاهر من از اول ۳۲ بودم

آره گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری