۲ پاسخ

خداکنه باردار نباشم خودم پسرم ۴ سالشه

یه چیزی بگم ناراحت نشی، امیدوارم ان شاالله به حق امام حسین این ماه باردار باشی ولی گلم هیچ وقت ب علائم توجه نکن هفت ماه اقدامم هر ماه علائم مختلف بارداری دارم از حالت تهوع، تا گذشتن از موعدم این ماه ده روز گذشت خودمو بیخیال گرفتم روز دهم گفتم بی بی میزنم اما همون روز پریود شد💔💔💔

سوال های مرتبط