خن سر دخترم ۴ماه قشنگ پدرم دراومد هرروزم دکتربودیم هرکی ی چی میگفت و کلی دارو میداد تاثیر ک نداشت هیچ دخترم ب اسانس داروها حساسیت داد بچم تمام صورتش گوشش بدنش ی پارچه پاچید و باد کرد دوهفته ام اونجور اسیر بودم پدر بچمم دراومد .
الان برای پسرم اصلا دارو ندادم فقط بد شیردهیم حتما چند دقیقه حالت آروق نگه میدارم شکمشو ماساژ میدم پاهاشم جمع و باز میکنم خداروشکر تونستم کنترل کنم زیادم شیر نمیدم هروقت خودش بخاد شیر میدم .
رفلاکس فقط مراقبت میخواد
دارو بدترش میکنه
بعد شیر ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار،تکون ش نده زیاد بعد شیر
بعدم رو سطح شیب دار بخوابون
پسر من رفلاکس پنهان داره دکتر ساشه امپرازول داده.
دکتر پسر منم گفت رفلاکس هم مثل کولیک باید دوره اش بگذره تا کامل برطرف بشه
سه هفته است دارو دادم و شیرخشک ar یه کم بهتر شده علائم و درد و بی قراری هاش ولی کامل رفع نشده
من یه دکتربردم یه عالمه قطره داد هیچی ب هیچی یکی دیگه بردم گفت کولیکورفلاکس درمان خاصی ندارن فقط یه بایولاکت داد گفت درمان همه چیزشه ببرنوزادتا۳ ۴ماهگی اون برگردوندن شیروداره گوش شیطون کر منم اون قطره دادم تاالان که بهتره
سوال منم والا هرچی دادن ک فايده نداشته برا ما
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.