۴ پاسخ

پس من ۳۱۰۰ دنیا اومد دو ماهگی ۵۲۰۰ بود. و رو نمودارش بود و نرمال بود، شما ۴۶۰۰ باشه خوبه

پسر من ۲۷۰۰ دنیا آمد دوماهگی۵ بود

برا من ٤وخورده اي بود وزن تولد هم ٢٦٠٠

۴۶۰۰ هم باشه نرماله

سوال های مرتبط