میگم از چن هفتگی دکتر نوبت میدن برا سزارین؟

۵ پاسخ

منم فعلا نرفتم ایشالا ۳۷اینا رد بشم میرم

دکتر من بالای ۳۷ نامه داد

۳۴ نهایت دیگه ۳۶

از ۳۶ باید نامه رو بدن

34هفته بهم نامه داد

سوال های مرتبط

مامان هیرکان مامان هیرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد